Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Sunday, December 6, 2015

Fithnah dari Razeef Che Semah


SAMPAI BILA ORANG KITA NAK BEGINI ?
Banyak orang cakap ko bagus, banyak orang cakap ko baik ko tak kacau orang , ko buat kerja ko sendiri , ko tak tipu orang , tapi minta maaf la yek. sekali kucing lalu depan aku, aku dah tahu jantan ke pondan , cuma perangai aku ,aku tak ambil peduli hal orang, . kenapa la yg ko dengki sangat dekat aku wahai R.C.S.( SI Shelter ) aku tak pernah pun kacau kau, tak pernah pun add kau, tak pernah pun kenal kau,tak pernah minat nak berkenal dgn ko. kau je yg pernah call aku ajak aku join tandatangan untuk heret musuh aku ke mahkamaH.tetapi aku tak join sebab bukan perangai aku menjatuhkan orang.
Adakah kerana aku dapat tanah dengan kerajaan selangor dan kau minta tak dapat , ko marah, adakah kerana Yb Shuhaimi Shafiei suruh ko berkerjasama dgn aku ko marah, come on la RCS . Cukup cukuplah mendengki dekat orang , ko banyak sponser sebab ko pandai berlakon, aku tak pandai, tak elok aku cakap, tak betul aku cakap. jadi ko dgn rezeki ko aku dgn rezeki aku. aku tak takut manusia,aku takut Allah je.
Ingatlah RCS Ajal maut di tangan Allah, nyawa kita bila bila di ambil pun kita tak tahu. toksah lah dok berkawan dgn manusia yg tak beragama tu. yg suka melagakan orang , fithnah orang , kutuk orang , cari kesalahan orang, jgn mati dalam dosa. aku tak kata aku baik atau alim tapi aku takut dosa. ini bukan pertama kalu kau fithnah aku, kutuk aku, dulu sebelom dapat tanah ko sindir dan perli aku , hina aku, ( aku ada simpan print screen ) tu.
Sampai bila melayu nak maju kalau dok sakit hati dekat orang, aku walaupun aku tengok ada animals rescuer yg lari dari perjuangan dan mengunakan wang tidak sepatutnya ,aku nak cakap pun aku takut , sebab aku takut terjadi dekat aku. aku biarkan Allah sahaja yg tentukan.cukup cukuplah kita orang Islam. aku tak suruh ko berkerjasama dgn aku, aku langsung demi Allah tak pernah dengki dgn rezeki ko tapi jgn dengki dgn orang.
TERBARU..
Seorang nak hantar seekor kucing sporo untuk jamil ubati. setelah jamil setuju terima beliau post disebuah group beritahu akan hantar kucing tersebut Dekat jamil. Tiba tiba beliau mendapat pvt masage marah marah supaya jgn hantar kucing kepada Jamilkucing , kononya jamil tak tahu jaga kucing. dan orang itu adalah R.C.S ( SI Shelter ) ,Kenapa? KO NAK DUIT KE . aku tiada masalah kucing aku ambil , duit ko ambil setuju. sebab orang tu dah tanya ko sanggup ambil kucing sporo tak ko jawab ko tak ambil. jadi ?
Seorang kawab Fb yg aku sangat hormat dan kenal ko. cakap jgn post , mula aku pun tak nak post tapi bila aku fikir ini kalI ke dua yg aku dengar ko fithnah aku. aku takut kali ke 3 kita berparang R.C.S , walaupun aku ada dengar dengar jugak yg lain aku buat diam je. aku berani tulis kerana aku ada print screen. so jaga jaga.
SOALAN AKU SATU JE SHELTER KO ADA LESEN TAK ?


DONATION FOR ABANDONED ANIMALS!! MAY BANK BERHAD : MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) JAMIL BIN ISMAIL ACCOUNT NO: 164016046536 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD JKCR ANIMALS CARE ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home