Tuesday, April 23, 2013

Shakiro



Kucing ini bernama Shakiro kerana waktu jumpa memang teruk kena sporo. telinga dia separuh kena. hidung sudah macam hidung babi ( bukan kutuk mcm babi tapi memang kucing yg kena sporo hidung akan mengenbang mcm hidung babi ) . kaki, tangan, semau kena. saja saja bawa ke Dr . suggesion PTS. off couse not me la. i agains PTS.

So jamil bawa balik setiap hari jamil beri ANTIBIOTIC DAN MULTIVITAMIN yang jamil jual

(http://www.facebook.com/photo.php?fbid=450407815035763&set=a.115645558511992.20728.100001996448633&type=1&comment_id=11903





Alhamdullilah tak sampai 2 bulan Shakiro sudah beransur baik , memang AMOXITAB dan MULTICOTABLICO yg jamil jual berkesan. ubat ini dahulu adalah atas rekomendation Dr Jamil sendiri. so sesiapa berminat sila hubungi jamil. tapi KALAU TAK PERCAYA ... SUDAH.


MAY BANK BERHAD : 
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) 
JAMIL BIN ISMAIL 
ACCOUNT NO: 164016046536 
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD 
JKCR ANIMALS CARE 
 ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

My Beloved Monkey JK , SHAKI and Shakinyet








If you wnat to have animals with you. firstly you must promise and make sure they get what they suppost to get or they get batter in everything. if you are not ready to trow out your money for them so Don't keep them.  Fruits for the monkey and must be fresh and good ones.
 Drink for the monkey Milk fullcream , Ice lemon Tea , Apple juice, Lychee juice , strawberry milk, and coffee
MAY BANK BERHAD : 
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) 
JAMIL BIN ISMAIL 
ACCOUNT NO: 164016046536 
 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD 
 JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

Sumbangan Dari Sdr Kamal Hisham





Alhamdullilah Bersyukur ke hadrat Allah walaupun tohmahan dna fithnah tak berhenti. Rezeki jamil tetap ada. bersyukur . Baru terima sumbangan rm 1000/ dari Sdr Kamal Hisham Jaafar , beliau menyumbang untuk kucing kucing dan berok dalam jagaan jamil . Jamil hanya pernah memohon sumbangan sekali sahaja dahulu , tetapi ini kali ke dua beliau menyumbang.walaupun jauh di perantauan iaitu Dubai.Yg dekat pulak ashik suka mendengar fithnah dan cerita kosong dari membantu.

Memang kalau di ikutkan beliau tidak mahu jamil sebutkan nama beliau. tetapi atas permintaan jamil juga i want to mention it. ornag yg melakukan kebaikan patut kita war warkan di zaman ini supaya ornag buka mata jgn suka main sedap tuduh dan cakap sahaja. Kesultanan Johor patut belajar dari ini, bukan bila orang yang melakukan kerja amal memohon sumbangan dari sesiapa. bukan dna bantu sebaliknya menyindir.

Yes memang jamil dah pernah hantar hampir 6 surat berserta maklumat kepada DYMM Sultan johor dari baginda jadi TMJ lagi memohon sumbangan tetapi langsung tiada berita , malah dekat TMJ sekarang pun jamil ada hantar 2 surat serta sms tetapi tiada jawapan. jamil memohon kepada mereka kerana mereka mampu. duit berlebih lebihan .Tetapi tiada hati. ok la.

Buat Sdr Kamal Hisham Jaafar II abg doakan semoga sdr di berkati Allah. dan di lindunginya. doa doa haiwan haiwan dalam pliharaan insyaallah akan melindungi mu sekeluarga dari segala kejahatan manusia Amin

SIAPA KAMAL..

http://www.peguamkamalmenulis.blogspot.jp/

Sdr Kamal adalah bekas anak angkat Almarhum Sultan Iskandar yg telah mangkat. selepas kemangkatan baginda sdr kamal terpaksa melarikan diri ke luar negara kerana di ugut dengan berbagai ugutan hanya kerana beliau tidak mahu bersekongkol melakukan kemungkaran. Semoga beliau di lindungi Allah dari kejahatan manusia.



MAY BANK BERHAD : 
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
 JAMIL BIN ISMAIL 
ACCOUNT NO: 164016046536 
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD 
JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

Monday, April 22, 2013

Fithnah dan Kerja Jahat terbaru Sharul Nizam Ab Rahim


Baru dapat maklumat Si Gila Sharul Nizam Ab Rahim yg akan jamil heret ke mahkamah telah mengunakan bekas anak angkat Jamil untuk menfithnah dna membusukan Jamil , Woi gila pakai la ornag lain bukan kaki pembohong tu.budak merempat kaki hisap gam kaki main betina tu yg ko gunakan , di bawah ini adalah video rakaman beliau. soalan kenapa Si Amirull tu tergagap gagap jawab???/


Amirul adalah bekas anak angkat yg jamil pungut dari jalanan, berkerja disebuah warung di hadapan puduraya dalam usia 10 tahun. tinggal dgn jamil selama 3 tahun tetapi di rampas oleh Jabatan kebajikan masyarakat . 2 tahun kemudian lari datang semula kepada jamil di bukit bintang , jamil carikan kerja di Mc donalds bukit bintang. tinggal dgn jamil dalam 8-9 bulan kemudian lari kerana jamil kongkong supaya tidak bercampur gaul sesukahati.

Kemudian dnegar kata di tangkap semula oleh jabatan kebajikan. lepass e6tahun timbbul tetapi alri ke kuantan. ok nak demua cerita pasal dia silakan ke link ini ....

http://jamilthecatman.blogspot.com/2013/01/anak-yatim-yg-tidak-mengenang-diri.html

Ok selepas dia lari kerana takut di tangkap polis selepas memukul pemandu teksi , dia telah datang balik ke kuala lumpur tanya pengetahuan janil dnegan bantuan seorang perempuan yang menjanjikan sebuah IPED jika amirull mengikut segala kata katanya. tetapi apabila segalanya terbongkar dan perempuan itu tidak mahu mengaku , jamil terpaksa berusaha untuk mengambil semula amirull . bukan tujuan untuk membelanya semula. sebaliknya tujuan jamil ialah untuk mendapatkan maklumat terhadap fithnah fithnah yg di lemparkan kepada jamil. alhamdullilah jika kita benar Allah akan memudahkan kerja kita.

Di bawah ini rakaman video yg jamil buat .di mana amirul menjawab soalan soalan yg jamil sediakan.



So ko orang nilaikan lah sendiri boleh percayakah budak kaki hisap gam dan kaki betina ini.

MAY BANK BERHAD : MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) JAMIL BIN ISMAIL ACCOUNT NO: 164016046536 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD JKCR ANIMALS CARE ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

Thursday, April 18, 2013

Jk on Advertisment

 If you love animals help me , becouse i do charity for abandoned anoimals. support me ban bank in money to my account.if you trust me.

MAY BANK BERHAD : 
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) 
JAMIL BIN ISMAIL 
ACCOUNT NO: 164016046536 
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD 
JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

Sunday, April 7, 2013

Jimatkan Elektrik Anda Ia Amat Berkesan




http://jamilthecatman.blogspot.com/2012/11/electricity-saver-card-esc-kad-penjimat.html

http://www.nethybrid.biz/web/new/product_esc-malay.htm

SESIAPA YANG BILL ELKTRIK NYA TINGGI APA LAGI.....hubungi Jamil Segera 019 2504242

Sekeping anda beli kad ESC anda telah membiayai makanan seekor kucing terbiar yg Jamil selamatkan selama 3 bulan. Pahala dapat keuntungan bill elektrik pun dapat. hubungi saya segera. cuba satu dulu. tak rugi kalau anda mencuba. kalau bill rumah anda murah. belikan untuk ibu dan ayah.

Dapatkan Kad ESC segera. kad ESC adalah peranti elektrik yang sangat berkesan , tidak menyalahi undang undang, tidak perlu wirering, atau plug. tak susah memasang. budak 10 tahu pun kalau tunjuk akan tahu memasangnya. banyak Rakan FB saya telah membela dan Alhamdullilah setakat ini belum lagi ada yg mengatakan tidak berkesan .

Cuma samaada anda mendapat 30% atau 40% atau 50% itu sahaja. tetapi yg saya berani berjanji ialah 30%. apa lagi anda hanya perlu membeli sekeping kad jika bill bulanan anda rm 300 ke bawah. dah pakai dapat keputusan tak puas nak kuat lagi tambah lagi satu itu je. ini bukan gurauan, ini bukan sandiwara , ini bukan cerita kartun. anda bising bill tinggi pun tak guna kalau tak berusaha. komplain TNB pun dia tetap sama. so ada jalan halal gunakan itu je.



Dapatkan segera kad ESC dari Jamilkucing . hubungi saya segera . call atau SMS 019 250424



MAY BANK BERHAD : 
 MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
 JAMIL BIN ISMAIL 
 ACCOUNT NO: 164016046536 
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

 BANK ISLAM MALAYSIA 
BERHAD JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

HAIRAN - PELIK - AJAIB..




Semalam ada orang buang seekor lagi anak anjing dalam usia setahun , jamil tak tahu pun orang buang anjing dalam rumah. waktu nak keluar dalam pukul 3.30 sebaik sahaj buka pagar seekor anak anjing lari keluar dari bawa skuter lagi satu. dia keluar dia main main dekat situ , dalam hati mcm tak percaya anjing tu datang dari dalam rumah. so dalam hati kata balik nanti kalau ada gak oklah jamil ambil.

Jamil balik sampai rumah dalam pukul 5.20 pm. tengok anak anjing tu ada lagi dok ekor dia tergedik gedik kat pokok pisang rumah sebelah. .ok lah jamil tolak skuter amsuk. parking. masukan shaki dan sahkinyet dalam kandang . jamil keluar nak ambil anak anjing tu tapi pelik tak ada.

Seluruh kawasan berdekatan cari taka da kelibat. balik ambil skuter pusiang seluruh kawasan perumahan situ 2-3 kali tapi tiada.macam tiada kelibat anak anjing tu di situ. masuk dalam siap barang dalam rumah. keluar lagi .kali ni jalan pulak habis etiap lorong dan rumah ornag jamil jengok tapi tak kelihatan. MUSTAHIL SUNGGUH.

MAY BANK BERHAD : MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) JAMIL BIN ISMAIL ACCOUNT NO: 164016046536 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD JKCR ANIMALS CARE ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

The Cats Respect The Catmans



Pergilah makan di mana pun pasti akan ada anak anak malindo dan malinde yg datang bersapa. tapi bila kite offer ayam goreng semua muka nak muntah. tapi bila di belai itu yg mereka mahu. habis baju dgn bulu bulu kucing.

Foto Azrol Ortega yang ambil ok. kena cakap takut nanti akan ada yg kata anak ikan baru plak . lantuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii







MAY BANK BERHAD : MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) JAMIL BIN ISMAIL ACCOUNT NO: 164016046536 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD JKCR ANIMALS CARE ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

Kepada yang kaki buat report






Kepada yang suka mencari kesalahan orang , atau suka menjatuhkan orang, atau busuk hati macam yahudi. tolong buat report di mana mana di rumah Jamilkucing ada kucing kucing yg sakit, berkurap , berkudis, berkulat, dan sporo. cakap jamilkucing abused die orang sampai sakit ok. this is your chance. take it. la la la la la la la






MAY BANK BERHAD : MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) JAMIL BIN ISMAIL ACCOUNT NO: 164016046536 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD JKCR ANIMALS CARE ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

Trying To Rescue Abandoned Cats Inside Hole


Dalam dok sibuk cari kayu tu jamil terdengar pulak pekikan seekor anak kucing cari cari punya cari seekor anak kucing dalam usian 5-6 bulan dalam saluran longkang lain dalam kawasan mesjid. .pasal pi ntu pagar mesjid jauh jamil panjat je pintu pagar yg berkunci.i bila nak tangkap tak lari. so terus masukan tangan. ambil. comel. baka kucing siam. at least ada gak lah buah tangan hehehehehe . Ok Azrol Tahniah Bro.




Hari ini tepat pukul 2.30 pm terima panggilan telefon dari pada Eima Ismail mengatakan yang ada anak kucing terjatuh dalam longkang pembentung di luar masjid muaz di setiawangsa. . waktu tu jamil tengah membersihkan bilik kucing. so di sebabkan Azrol Ortega tinggal berhampiran situ . jamil call azrol suruh ke sana dahulu.


Pukul 3. 00 pm Azrol call beritahu masaalah. letak makanan kucing keluar, tapi bila turun kucing lari ke dalam saluran pembentung yg sudah tersumbat. so jamil cakap tunggu jamil datang. 3.30 sampai sana turun ke dalam pembentung ,memang dari pengalaman tidak akan dapat di ambil. tetapi jamil tak perlu risau sebab...
 Dalam pembentung itu sudah tersumbang dan ada tanah tinggi di bahagian hujung. dan air memang tidak boleh melalui pembentung itu , dan lagi satu lagi anak anak kucing ini semua berusia dalam lingkungan 7-8 bulan . dah besar. kalau setakat hanyut memang tidak akan mati.


Kalau upah budak budak kecil masuk pun mampos mereka tak mahu. dengan busuknya kotornya. so jalan terbaik kami cari kayu panjang ( terjumpa tangga kayu buruk ) letakan dari bawah pembentung ke atas , kalau mereka keluar pasti mereka akan panjat dna keluar. doakanlah.





MAY BANK BERHAD :
 MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) 
JAMIL BIN ISMAIL
 ACCOUNT NO: 164016046536
 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
 JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2

Wednesday, April 3, 2013

Carbone Family From Australian

 Last night one lady comes with one boy. To my place at bukit bintang. First thing came out from that lady mouth is YOU WILL NOT REMEMBER ME. I laugh. Of cause I remember her. Even I meet hundred of people one day thousand of people one week, hundred thousand of people one month. From all over the worlds. Yes it hard for me to remember. But I YOU ARE THE GOOD PERSON people will remember you forever. They are so good last time they meet me. They know what to do if they want to take pic. Everyday they come and see me. Almost 4-5 days. Well only idiot will forget good people. Right hehehe



 Last 1-2 month they meet me at bukit bintang. But that time the daughter coming and taking photo with JK. And today the mother coming again but this time with the son, because she’s forgot to bring camera. So we using my Xperia phone to take photo. And she gives me her face book. To this family thank for visiting me again. It my pleasure to entertain your family. And welcome to Malaysians.




MAY BANK BERHAD : 
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
 JAMIL BIN ISMAIL 
ACCOUNT NO: 164016046536 
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) 

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD 
 JKCR ANIMALS CARE 
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2 

Sumbangan Dari Pelajar Kolej Profesional Mara Beranang

 Kira kira 2-3 bulan lepas jamil ada memberi Interview kepada beberapa pelajar dari KOLEJ PROFESIONAL MARA BERANANG untuk projek sekolah mereka. mereka hanya interview foto foto mereka ambil dari fb je.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.419733671436511.98217.100001996448633&type=3

Semalam mereka call beritahu mereka nak beri sedikit sumbangan untuk anak anak bulus , dan hari ini kami set kan appoitments pukul 3.00pm. mereka datang 5 orang. Abg jamil nak ucapkan Jutaan Terimakasih kepada adik adik pelajar di antaranya..

1 ) Liyana binti Zolkefle
2 ) Farah Hannan binti Mohd Farid
3 ) Azhani binti Azhani Lokman
4 ) Nurhadijah binti Abdul Hamed

Sumbangan adik adik sekalian amat amat bermakna buat abg jamil. sumbangan ini juga mengurangkan sedikit bebanan. wan











g ini akan di gunakan dalam berbagai perkara yg melibatkan haiwan. tiada yg kursus ya. Terimakasih sekali lagi. JASA KALIAN TIDAK AKAN ABG LUPAKAN



MAY BANK BERHAD : MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN) JAMIL BIN ISMAIL ACCOUNT NO: 164016046536 For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL) BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD JKCR ANIMALS CARE ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2