Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Wednesday, December 26, 2012

I HATE HIPOCRITE PEOPLE



I HATE HIPOCRITE PEOPLE. I HATE PEOPLE YOU USING ANIMALS OR ANIMALS NAME TO GET NAME AND SOMETHING ELS..

Mengaku animals lover, mengaku menyayangi haiwan , mengaku menyelamatkan haiwan, mengaku pusat itu pusat ini. mengaku pencinta haiwan tetapi memilih haiwan. haiwan cacat , haiwan buruk , haiwan cedera tidak di pedulikan , tidak di endahkan. Jamilkucing tidak menuduh ,berbagai ornag dah cerita sendiri dekat Jamilkucing. malah Demi Allah jamil sendiri pernah merasa. apabila tuan punya pusat tersebut menghubungi jamil memohon mengambil seekor kucing yang sedang sakit dan di serahkan kepada Jamilkcuing di stesyen petronak wangsa melawati.

Orang mcm ni ke animals lover. tapi kalau kucing cantik , kucing sihat gebu mereka ambil dna charge duit .pada Jamilkucing charge duit kalau org beri kucing ok, biasalah tu tapi jgn pilih bulu. kemudian suruh ornag sumbang rm 10 sebulan untuk omeiy itu omeiy ini , sekor sekor cari publisiti tapi satu stau pecah lobang. yang satu cari publitisi dna tipu duit org. yang satu pulak tak cari publisiti tapi buat duit , jamilkucing nak tanya kepada mereka ini .. ko orang tiada maruah dan harga diri ke. orang bodoh yg dok sokong ko orang bulih la ko orang tipu. aku dah 10-16 tahun dalam line ni. aku kenal la siapa pencinta haiwan sebenar.

Kenapa Jamilkucing marah. sebab ko orang gunakan nama haiwan utnuk diri ko orang. ko ornag tipu pencinta haiwan. kalau betul pencinta haiwan , jujur ikhlas buat jgn pilih kucing. save all. selamatkan semua tak kira sakit, cacat,l uka atau buruk. bangsat . Aku tak kisah kalau ornag nak benci dekat aku. hate me, atau tak mahu tolong dan bantu jamilkucing tapi Alhamdullilah aku jujur dalam kerja amal aku. aku tak menipu ornag. JGN GUNAKAN HAIWAN TERUTAMANYA KUCING UNTUK CARI DUIT ATAU NAMA.

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home