Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Monday, May 7, 2012

Persatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan Kuala Lumpur


Persatuan Perlindungan Kucing Selangor Dan Kuala Lumpur PPKSKL di tubuhkan oleh saya Jamil Bin Ismail . idea saya .tetapi saya tidak mampu melakukanya seorang jadi saya mengajak seorang yg saya percaya dna menggangap seperti anak saya sendiri , berbagai masaalah untuk mendapat kelulusanya. hampir 6-7 kali berulang alik ke ROS kerana banyak perkara perkara yg perlu di ubah.

Tetapi untuk menubuhkan sebuah persatuan juga memelukan beberapa orang untuk mencukupi korumnya. ada beberapa ornag jiran rumah lama yg jamil pelawa bersetuju . tetapi saya paham. mereka bersetuju tetapi saya memang tidak mengharap sangat untuk mereka melakukanya. sebab mereka just person yg ada hati tetapi bukan animals lover . tetapi apa pun saya bersyukur mereka terima. jasa mereka tidka akan saya lupakan .

Tetapi apabila persatuan mula bergerak ( ATAS KESILAPAN SAYA MENGAJAK ORANG POLITIK BERSAMA DARI PARTI HAPRAK SAMPAH ) itulah kesilapan yg terpaksa saya akui. segala kekucar kacir mula berlaku . memang dari mula rupanya memang dia ada niat untuk menghancurkanya ,dengan di mulakan org yg saya percaya dan menggangap sebagai kakak yg saya lantik menjadi setiausaha meletak jawatan atas arahan suaminya dan sebabnya tak lain tak bukan kerana jamil berjumpa pemimpin PARTI HAPRAK SAMPAH dgn tujuan untuk mendapat sokongan membina taman kucing.

Jamil memang sendiri tak paham kenapa bangsa kita tak pandia belajar membezakan politik dgn kerja amal. selepas itu satu persatu si melayu celaka penyokong PARTI HAPRAK SAMPAH ini buat hal. persatuan yg baik , tujuan yg baik cuba di hancurkanya dnegan menfithnah , menohmah, melakukan provokasi. mengadu domba. kemudian di ikuti pula oleh seekor betina desperado. yg pada mulanya mereka berdua ini musuh. rupa rupanya pokok pucuk keti.

Kenapa ornag melayu lebih suka melihat bangsanya jatuh. sesuatu yg di cipta bangsanya hancur. apakan keseronokan yg mereka dapat. yang herannya alasan alasan mereka sebmuanya bercakap pasal halal haram, hukum hakam, Allah, kuasa Allah, ayat ayat yg boleh membuat ornag melayu yg bodoh percaya. maka hancurlah sebuah persatuan yg mulia di hancurkan oleh bangsa sendiri yg mengaku islam. rupanya kafir bertopeng.



MAY BANK BERHAD;
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
JAMIL BIN ISMAILACCOUNT NO: 164016046536
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
JKCR ANIMALS CAREACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2
http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall
http://ppkskl.blogspot.com

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home