Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Thursday, February 9, 2012

Lembu punya susu sapi dapat nama

Ada orang bertanyakan kepada pengerusi ppkskl kenapa tidak tolong membantu kucing kucing yg di tangkap oleh DBKL. kenapa tidak sama sama dengan pusat jagaan kucing mengambilnya kenapa tidak di selamatkan ini jawapan kami.

1) Buat masa ini kerja kerja menyelamat dan membantu kucing kucing terbiar hanya di lakukan oleh saya dgn bantuan beberapa ajk ajk ppkskl.

2) Buat masa ini semua kucing kucing yg di selamatkan di jalanan hanya di jagai dan di bela oleh Saya , timbalan pengerusi dan setiausaha persatuan dan kerana hanya kami bertiga yg berkemampuan dari segi masa dan tempat.

3) Saya hanya membantu kucing kucing terbiar di gelandangan bukan mengambil kucing kucing dari orang perseorangan atau tempat tempat lain .


4) Saya tidak akan bersekongkol untuk sama sama melakukan dosa dosa pengawai pegawai DBKL jika mereka mahu melupuskan kucing kucing terbiar itu.

5) Saya tidak akan membuat apa apa bayaran hanya kerana hendak menyelamatkan haiwan dari mana mana jabatan jika itu cara mereka mencari wang ringgit.

6) Perbezaan Saya dengan Pusat Jagaan kucing ialah saya atau anggota anggotanya mengambil kucing kucing terbiar ,kami memberi tempat tinggal , makanan dan penjagaan sehingga mereka mati. kami tidak memberikan kepada orang .

7) Ini kerana pada Saya adalah lebih baik , bagus dan afdal jika orang yg benar benar menyayangi haiwan kesayangan nabi tiu menyelamatkan kucing dari gelandangan dari hanya memilih kucing kucing yg cantik atau kucing yg telah terpilih sahaja.

8) Saya juga merasakan adalah lebih elok ornag ramai mempunyai kesedaran diri untuk membuka hati mangambil kucing kucing gelandangan tanpa mengira kereka kotor atau comot dari bercakap pasal kasihan atau dosa pahala atau balasan di akhirat

9) Buat masa ini Saya dan ppkskl maish menunggu keputusan dari MOA Jabatan veterinar tentang tempat untuk di jadikan taman kucing yg di impikan oleh kebanyakan pencinta haiwan terutamanya kucing

10) Saya sudi mengambil kucing yg di tangkap oleh DBKL jika ianya tidak perlu di bayar. ini kerana kata beliau kenapa perlu kita membayar kepada DBKL. jika alasan nya pertugas DBKL melakukan kerja menangkap .soalanya siapa yg suruh. kalau hanya setakat komplen dari orang, bagaimana pula komplein pencinta haiwan adakah DBKL mengambil kira.


MAY BANK BERHAD:
MAY BANK (KUALA LUMPUR MAIN)
JAMIL BIN ISMAIL
ACCOUNT NO: 164016046536
For oversea Donors Sort Code: (MBBEMYKL)

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
JKCR ANIMALS CARE
ACCOUNT NO : 12-122-01-000920-2
http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall
http://ppkskl.blogspot.com

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home