Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Thursday, September 1, 2011

Suka mencari publisiti murahan


Sorry la kalau jamil terpaksa berkata walaupun pasti banyak yang tidak dapat menerima seperti sahabat jamil menerima sms ada orang tidak berpuas hati di atas artikel yg jamil buat, katanya jamil menghina. buat ornag yg mengelar dirinya kak ju ( harap bukan ju wahid )katanya beliau kecik hati terhadap tulisan jamil pasal katanya menghina adik atau sepeupu dia entah le. tak pernah jamil berniat hak hina sesiap pun jamil hanya beri pandangan dna luahan hati jamil sahaja. untuk pengetahuan semua kenapa saya menubuhkan ( Persatuan perlindungan kucing selangor kuala lumpur ppkskl ) dengan berbagai kesusahan yg terpaksa saya tempuhi , dengan janji manis orang yg tidak kunjung tiba. sebab saya amat amat menyayangi haiwan .more that everything.

Dan jamil amat benci benci dan menyampah dengan ornag yg berpura pura atau berlakon baik tak kira mencari populariti atau tidak. mengaku atau tidak dari pengalaman saya i know. bila saya menulis artikel saya tidak pandai untuk membuat separuh orang gembira . tetapi artikel saya selalunya untuk saya memberi pendapat dan meluahkan perasaan saya sebagai seorang pengerusi persatuan membela haiwan . kalau untuk menyatakan kebenaran pun salah dan di maki hamun saya rela terima . kutuk lah maki lah. hinalah. demi haiwan saya sanggup. dan saya telah buktikan. tapi bagaiman pula dgn ornag yg kata saya takbur, bongkak, cakap besar tu.sindir kata blog saya menyalak je lebih. apa bukti yg anda ada.

Kamu bercakap tentang undang undang tentang polis saya nak bertanya selama ini bolehkah undang undang malaysia memberi keadilan terhadap haiwan. saya bukan mahu melawan undang undang malaysia tetapi saya ingin tahu.anjing di pukul dgn kejam hukumannya denda rm 200 . kucing disepak di bunuh oleh tomboy dendanya rm 400. kucing di jemur di tengah panas dendanya rm 150/ .ini yang saya lawan dna tentang dari dahulu. tetapi kamu yg baru nak mengamok emosi terhadap tulisan saya . jangan marah kalau tulisan saya kasar sebab saya di ajar dari kecil jgn berpura pura atau berbohong. nyatakan kebenaran waaemah pahit.

Apa yang berlaku di petknote pada saya sama dgn apa yang berlaku di bukit antarabangsa. di antara bangsa kediaman orang kaya kaya sekali terjadi malapetaka semua berpusu pusu membantu , menolong , mencari publisiti, populariti. sedangkan itu kawasan orang kaya.mereka ada cara untuk menyelesaikan diri mereka. they have lawyers. they have money, tak perlu kita sibuk sibuk nak kutip wang,kutip duit kutip sumbangan. tak perlu kita menyalak. heboh san heboh sini. kenapa kes kampong berembang tiada siapa peduli. tiada kutipan wang , tiada heboh sana heboh sini jawapanya senang sahaja kampong berembang itu setinggan. pergi mamposlah.

Kes di petknote begitu juga. ia sama dgn bukit antarabangsa. ( saya tidak hina atau marah cat owner ,saya tahu bagaimana mereka sayangkan kucing mereka ) tetapi saya marah tukang sibuk ni. tukang cari publisiti ni. kebanyakan walau tak
semua owner yg hantar kucing tu berwang. mereka boleh ambil lawyer saman. mereka boleh hantar kucing mereka pergi berubat , saya tidak pernah anti ornag yg bela kucing waaemah kucing import seklipun.kenapa tukang cari publisiti murahan banyak sangat. kenapa tukang cari publisiti murahan banyak sangat . saya jamilkucing membantu kucing kucing terbiar dah 12 tahun why dont you all care , kenapa tidak adakan acara mencari sumbangan. membiarkan saya melakukanya seorang diri. kalau betul kamu semua animals lover , kenapa tak cipta bank akaun utnuk menolong jamilkucing. kenapa tak sebarkan di internet jamil memerlukan sangkar sangkar baru sebab sangkar lama telah rosak.

kemudian timbul ahli ahli politik baik kerajaan baik pembangkang , kononya mereka pencinta haiwan penyelamat haiwna. cintakan haiwan busslhitt , sorry jamil tak pandai belakon.

1 ) DS Anwar ibrahim banyak kali jamil memohon pertolonagn memohon sumbangan memohon batuan tapi sampai sekarang jangan kata bantuan atau sumbangan jawapan dan balasan pun tiada. jamil cakap inis ebab anwar ibrahim talk about on twitter.

2 ) Nurul izzah .jamil pohon pertolongan dia untuk beri sokongan jamil nak ambil tapak bazaar ramadhan bukit bintang, jamil cakap demi haiwan haiwan terbiiar boleh gak dapat duit untuk kucing kcuing jamil. bukan nak tolong balasan pun tiada. jamil cakap pasal dia turun hari itu. dan siap beri press statments lagi.

3 ) DS Najib tun razak keluarkan statments apsla hal ini. come on la dato seri. you are prime minister . tak payah lah cari populariti murahan. bagaimana permohonan saya untuk mendapat sokongan dna sumbangan bagi kucing kucing terbiar apa jawapan DS sila ke link ini http://jamilthecatman.blogspot.com/2011/06/kepada-mereka-mereka-yang-selalu.html

4 ) Elizabate Wong kononya turun nak tunjuk muak. kononya sayangkan haiwan la tu. come on la Eli stop being pretanding and hipocrite ok. macaman permohonan saya untuk dapatkan tanah bagi membina tempat kucing kucing terbiar . apa jadi? dalam perjumpaan bukan main. mb suka tapi kenapa awak tolak. awak kata ( people won pay money to enter that place ) so you talking about money la. no helping animals. then cut the bullshit saying taht you are animals lover.

5 ) Latifah koyak. yang ini tak payah le memang suka cari publisiti murahan. dan mengejar jawatan je.

Kemudian sibuk yg bukan beragama islam masuk suruh ornag spay atau neuter kucing.atau kasikan kucing. sehingga banyak melayu yg kononya mengaku islam tetapi bodoh pasla islam ikut. dalam islam HARAM MENGKASIKAN KUCING tak takut ke hukuman Allah. i dont want to drag religion thing inside this .but my advise do play with religion law with me. you all none muslim want to do just do. dont ask muslim people which bodoh in islam to do. who give you all power to do that. suruh ornag sain petition 1-4 ok tau tau no 5 keluar minta undnag undang suruh kasikan kucing, sorok petition tu sain dulu baru nampak. what is this ? kerana you orang we muslim kena jawab dalam kubur nanti

I am not emosional tapi i dah fed up dengan pretanding and pretander. dont double standard. love all cats. all animals don pilih pilih. dont just creat FB saying help kucing terbiar tetapi hanya setakat just type on fb that it. ada orang yg sanggup berkorban segalanya melakukanya kenapa you all tak bantu. last timE i do it alone. mungkin you all takut i gunakan duit tu walaupun i memang layak gunakan . so now i do under assosiation kenapa tak bantu. why in bukit bintang more chinese people who support me other than malay who support me or help me. where are my fellow malay people. where? walaupun mungkin merka tak suka jamil terpaksa sebut nak cari macam Ir Hj Bob,Sharul Nizam Abd Rahim ,Ayen & Koko ,Hall Liam dan 2-3 hamba Allah nak cari orang yg jujur macam mereka ni makan bertahun baru jumpa. tapi bila jamil beri pendapat dan pandangan ada yg tak puas hati. just want to tell this people i dont care. i dah fed up with this kind of hipocrite people . stoped pretanding help animals hornestly from your heart. buat lah secara jujur.jangan pilih bulu. malu dekat bangsa lain yg tak memilih bulu. atau jenis.

Jamil bin ismail ( jamilkucing )

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home