Jk Shaki Jamilkucing tv

google.com, pub-0383258808248401, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Thursday, June 9, 2011

Khas untuk yang Beragama Islam Sahaja...

Hukum Hakam mengkasi kan kucing.

Video ini khas untuk mereka mereka yang beragama islam sahaja.ini kerana kita sebagai orang islam , kita kena ikut cara islam, jangan jadi munafik. mengaku islam tetapi tidak mengikut cara islam. begitu juga kristian mereka akan mengikut cara dan adat agama mereka begitu juga hindu atau india or buddha atau cina.



Jadi kepada yang beragama islam terutamanya yang sebelum ini bertekak , bertegang leher dok mengatakan jamil salah. jangan jadi munafik. jamil tak tahu aku bertanya atau mencari bukti. sebab aku tak suka menggangu apa yang telah Tuhan lakukan atau jadikan. siapalah aku untuk mengubah semua itu.aku ikut ajaran agama yang aku anuti. bukan ikut ajaran agama lain. ada yang bertekak mengatakan ada FATWA. mana fatwanya. tunjukan. mufti gilababi mana yg keluarkan Fatwa itu.


If a homeless cat could talk, it would probably say, 'Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!"

http://www.facebook.com/pages/Jamilkucing-Ppkskl-Selangor-Kuala-Lumpur/104454572976604?sk=wall

http://ppkskl.blogspot.com

0 Comments:

Post a Comment

You can leave comment.if good and ok i will publish it. if rude or bullshit arios kabaretos lambrados.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home